woensdag 29 oktober 2008

Villa Fidello, Duindistel en het Strandhotel


Geen idee welke villa's hier staan afgebeeld, maar goeie kans dat ze ooit werden bezocht door de bende van A. Beetje saai vind ik wel, alweer een diefstal, wat heet één, er is sprake van 'meerdere'.Zij werden er het slachtoffer van: Villa Fidello [is het niet Fidelio?], Villa De Stranddistel, Het Strandhotel. Van die hangjongeren van voor de oorlog. Plannen beramen in het café [niet 'Harry's Bar' natuurlijk, dat was een beschaafde bar, ik kwam er zelf immers] maar gewoon een klein kroegie ergens in een afgekeurd pand. Zo stel ik me dat voor. Van hangen werd het dus zitten. Vier weken voor één gestolen konijn. Ik hoor hun moeders Kniertje zeggen: "Jongen, de konijn wordt duur betaald"! Ben trouwens benieuwd wat er van ze is terecht gekomen! Die heren A.B.C. en W.