donderdag 30 oktober 2008

Cor Alons industrieel ontwerper




Vandaag weer een beetje de richting uit van de kunst in de architectuur, hoewel, dat is wel weer [veel] te hoog gegrepen. Ik kom met het zoeken naar Noordwijkse Huizen zoveel sappig nieuws tegen dat het moeilijk is me in het afdwalen te beperken. Een mens blijft nu eenmaal maar een mens, maar ik doe mijn best!
Ik denk dat de woning van Cor Alons richting Javaweg moet worden gezocht. Hij opent de tentoonstelling van kunst in de huiskamer. Misschien waren de Sligcher's wel zijn buren. Je weet het niet. Wel hielden zij aan de Javaweg 4, jaar na jaar interessante exposities. Ik mag toch ook wel eens iets verzinnen! Dat van de buurman, het is maar dat u het weet!

Kunsthandel 'La Surprise' etaleert in huize 'Feancri' talent van eigen Noordwijkse bodem: o.a. Tosca van den Haak, Koen Mertens en Krijn Giezen , een interessante portefeuille!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten