dinsdag 4 maart 2014

Daar Gaat Ze

Clouseau heeft het zo 'schoon' bezongen onze Villa Bianca:
 " Daar gaat ze. En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend. Daar staat ze. En zoveel gratie heb ik nooit gezien. Zij heeft soms. Geheimen waar ik liever niets van weet........... En zelfs de hoeders van dit land. Zouden liever in m`n schoenen staan.......... Ja, de premier dingt naar haar hand. En biedt mij zijn portefeuille aan. Maar ik denk er niet aan. Loop naar de maan. Daar gaat ze."
Daar gaat ze. Zal het er nu dan toch eindelijk van gaan komen?  Gaat Villa Bianca met de grond gelijk gemaakt worden....moet wel....een onbehandelbare zieke puist in het smetteloze aanzien van de nucleaire top!  De nieuwe zendmast staat er al, dus het karwei kan worden geklaard. Moch u nog eens in de nostalgie van Villa Bianca willen duiken:
U krijgt ze op een rijtje van Noordwijkse Huizen: