dinsdag 11 maart 2014

Noordwijk aan Zee, Villa's in de Duinen

Weet u dat ik soms gewoon vlug even iets wil doen. Voor deze Blog. Weet u dat dat gewoon niet kan! Weet u dat het blogger systeem me al maanden geleden gedumpt heeft als zijnde  in het bezit van een sterk verouderd computer systeem. Ik, als gevolg daarvan voor het invoeren van een simpele tekst minimaal 5 handelingen moet verrichten en dan minimaal twee keer door moet schakelen  tussen Opstellen en HTLM en vice versa. Dat dat alleen al zeker 5 minuten vraagt. Vervolgens doe ik een schietgebedje en begin er aan te denken hoe ik deze keer met het foto's in laden zal kunnen beginnen..........een 20 minuten later, en geheel in tegenstelling met de schietgebedtekst die ik even daarvoor nog bezigde is er minimaal één foto geheel de vernieling ingegaan en blijft slechts de  helft van de beoogde bijlagen over..... zoals vandaag alleen de tekstkant van de ansichtkaart behouden bleef en  de voorzijde met het plaatje voor altijd verloren is gegaan. Misschien is het daarom beter het vandaag bij deze bloemlezing te houden! Bloggen leuk!  Voor Hoge Bloeddrukpil Fabrikanten.....Nou Leuk.....maar als we de aankondigingen mogen geloven houdt het feest begin april helemaal op.......systeemeinde voor bejaarde computers.....wens u veel sterkte........met de geraniums. Lees de tekst op de kaart en doe vooral de groeten aan "Waarde Heer Hessing, en ook de groeten aan uw Vrouw, van Noordwijkse Huizen......